søndag den 4. august 2013

Varmt...

Haven har det varmt, den ligner en der godt kunne tænke sig to dages regn :)

Men mine hortensia står rigtig flot, de får så også lidt vand. Jeg synes dog ikke at hovederne er så store i år. Næste år må de få noget gødning eller kompost.


Men i vores udestue har den her snackpeber plante det rigtig godt. Tidligt på sommeren tog jeg et par frø og smed dem i en plastikpose med noget våd, sammenfoldet køkkenrulle. Der gik ikke længe før de spirrede. De to flotteste spirer plantede jeg  i en lille plastik potte. Da de virkelig ikke kunne være det mere stammede jeg dem op og kom dem i en større krukke. Det bliver spændende om den smager godt :)

 Vi har her i weekenden klippet hæk, av mine arme. Men jeg har også lavet en cheesecake, sådan en har jeg aldrig lavet før og til trods for at flere mente at opskriften ikke var god, kastede jeg mig ud i det. Men ja, opskriften var ikke god og cheesecaken blev for blød. Men det betyder vel bare at jeg må prøve igen :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar