lørdag den 17. august 2013

Loppefund

Jeg ELSKER at gå på loppemarkeder, jeg kunne gøre det hver weekend. I dag har jeg været på tur med en god veninde. Vi fandt ikke så meget, men det var en rigtig god tur.

Jeg fandt dette spejl til 40 kr.


Da jeg kom hjem kom jeg i tanke om at der i skabet stod et loppefund fra tidligere på året. Jeg har ikke rigtig fundet nogen anvendelse til det endnu, men det er så fint. Så det skal i lige se.

En Aluminia smør boks. Jeg gav vist 70 kr. for den.


I denne uge har jeg også købt en messing gulvlampe. Den er dog oxideret, så det håber jeg vi kan få af. Men den får lige et indlæg for sig selv, med istandsættelsesprojektet også. Håber den bliver fin. Jeg købte iøvrigt lampen i Antik og Skrammel i Svendborg, den kan anbefales. Meget overskuelig butik og fine ting. De er til at handle med, for nogen af deres prismærker er godt nok fine ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar