lørdag den 7. september 2013

Tips og tricks nr. 8 - af fjerne elefantsnot

Elefantsnot er en fantastisk opfindelse. Jeg har brugt det rigtig meget i forbindelse med indretning af børneværelset. Jeg må dog nogen gange erkende at det ikke lige var der tingene skulle hænge og så skulle det der sørens elefantsnot ned igen. Det er ikke til at pille af, men jeg tror jeg har lurret det. Man skal bare tage en klat elefantsnot og så rulle det henover det elefantsnot der sidder på væggen, så kommer det lige så stille af, uden at hive maling eller tapet med af :)


9 kommentarer:

  1. Lad være med at gøre dette! Jeg prøvede tippet på en væg med savsmuldstapet, og det resulterede udelukkende i, at tapetet blev hevet af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du så anden løsning fundet?

      Slet
    2. Har du så anden løsning fundet?

      Slet
  2. sprit, virker i mit klasse rum, hvor der var meget...

    SvarSlet
  3. Lidt svært når der sidder firkantede spejle med elefantsnot fast til tapeten... Så kan man jo ikke rigtig gøre noget i den lukkede del mellem spejlstykket og tapeten :'(

    SvarSlet
  4. Kan du hjælpe mig med elefantsnot

    SvarSlet
  5. Jeg har brugt Rense Benzin - og selv 2 år gamle klatter blev fjernet i et snuptag. !

    SvarSlet