søndag den 25. august 2013

Kommode DIY

I vores hyggehjørne i stuen er der denne kommode. Kommoden er en gammel svend, som vi satte i stand for en del år siden. Den blev slebet godt, malet hvid og påsat messing greb. Grebene fandt vi billigt på ebay.



Bukken er hjemmeskudt af manden, flankeret af 3 små kaktusser fra Plantorama.


Billedet af barnet har vi selv lavet. Billedet er skåret ud, limet på en plakat købt i Ikea og så har vi klistret små monstre på, som vi har skåret ud af designerpapir fra Søstrene Greene. Rammen er også fra Ikea.


Gladiolus var min elskede farmors ynglingsblomst, de minder mig SÅ meget om hende og jeg blomsten er også en af mine ynglings blomster. Så hvert år køber jeg et par bundter af dem og savner min farmor lidt ekstra i denne tid. Spejlet er fra genbrugsturen i sidste weekend.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar