tirsdag den 25. juni 2013

Klematis og silkepæoner

Jeg var så heldig at da vi købte huset, så var der mine to ynglingsblomster. Silkepæoner og klematis, i massevis :)

Jeg gider ikke bruge al min tid på at hakke ukrudt og ellers ordne have. Så haven skulle være nem og overskuelig, samtidig dejligt at være i med alt hvad det indebærer. Så vi har, siden vi overtog huset for 1 år siden, fjernet lidt buskbom osv. for at gøre haven mere brugbar for os. Nu er haven mere eller mindre som vi gerne vil have den og der er kun småprojekter tilbage. Altså hvis vi ser bort fra baggården, som jeg har stoooore drømme for, men det skriver jeg om en anden gang.



Vi har for enden af vores carport en kæmpe klematis, den er så flot her i forsommeren og den dufter skønt. Manden siger han tænker på chokolade når han kommer i nærheden, men jeg tror nu bare det er ham der er tosset.

Jeg ville gerne at den kunne vokse hele vejen op, så den ikke blev så tung for oven. Vi havde ikke lige rivenet der passe i bredden, så manden satte noget sejlgarn op.



Glæder mig til at se resultatet til næste år.

Foran vokser silkepæonerne, de er så kæmpestore i år at de vælter ud over deres holder, må se om jeg kan gøre det bedre næste år. Evt. flytte holderen i løbet af for sommeren eller en holder mere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar