søndag den 13. juli 2014

Graviditets massage

Den anden nat havde jeg simpelthen så mange plukveer at jeg fik så ondt i ryggen af at ligge der og vride mig hele natten. Jeg var drænet for energi og havde slet ikke sovet. En rigtig sød veninde havde tidligere fortalt om at hun fik graviditets massage og virkelig nød det. Så da jeg lå inde i sengen og ikke kunne overskue at stå op, røg der lige en sms afsted, for jeg måtte have nummeret, så jeg kunne bestille en tid.

Jeg krydsede arme og ben for at jeg kunne få en tid samme dag. En sød stemme siger, self. jeg har en ledig tid i eftermiddag. Jeg anede intet om hvor det lå henne eller noget. Hun fortalte at det var i Helsecenteret i Bolbro lige her i Odense. Mig op, i bad og afsted. Da jeg var gravid med Bøllen lykkedes det mig aldrig at finde graviditets massage i Odense.

Uhmmm hun havde sådan en briks med hul til maven. Det var dejligt at ligge på maven igen og så fik jeg ellers en skøn omgang massage, lige hvad jeg trængte til. Det var simpelthen så dejligt afslappende og jeg sov faktisk rigtig godt om natten. Det er helt trist at jeg snart ikke er gravid mere, for en ting er helt sikkert, så skulle jeg have haft noget mere massage. Min. 1 gang om måneden. Det skal man dælme unde sig selv som gravid. Ellers er det altså oplagt at manden lige får sneget det ind som en gave til den gravide :)

Så se at komme afsted, det vil i bestemt ikke fortryde. I kan læse meget mere om gravid massage og alle de andre spændende ting som Kate kan tilbyde her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar