fredag den 12. juli 2013

Dagens projekt i haven...

Eller rettere, disse dages projekt. For det trækker dælme tænder ud.

Vi har et æbletræ stående ved vores teresse, rundt om æbletræet er der plantet bunddække. Jeg synes det er mega grimt og ligner en rodebutik. Så selv om jeg sikkert fortryder, så er jeg gået igang med at fjerne det. Inden start så det sådan ud.


Med skvadderkål og æbletræs skud. Naboernes katte synes sjovt nok at det er et dejligt sted at gå på toilettet, så vi har jævnligt fjernet ildelugtende efterladenskaber, så jeg skal finde en løsning de ikke gider gå i. Det sidste laaaaange stykke tid har jeg drysset cayennepeber ud i haven, det har været ret effektivt.


Til aften så det sådan ud, næsten halvdelen er væk. Det er ret hårdt for armene og fingrene, så pauser måtte der til. Med iskaffe :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar