torsdag den 4. september 2014

Det der med tøj til slanke børn...

Det er altid et problem at få bukser til Bøllen, han er slank og har lange ben.

Jeg har før skrevet om min begejstring for Krymmel her og min begejstring er der stadig, dog er vi stødt på et problem. Jeg er ret glad for de her Bongo bukser, de er super lækre i kvaliteten og han har endnu ikke slidt hul på et eneste af de par han har haft. Dog er str. 104 er nu ved at være for stramme i livet og for korte i benene, så nu vil han simpelthen ikke ha dem på mere. Men mor her var jo forberedt og havde allerede bestilt bukser hjem i str 110. MEN de er ALT for store i livet og også i elastikken ved foden, så dem vil han heller ikke ha på. Jeg har købt mange forskellige mærker hjem og har nu 10+ par bukser liggende i skabet som er for store i livet :(

Men så kom jeg i tanke om at da han var lille købte jeg med stor succes tøj til ham her. Så jeg bestilte lige to par bukser hjem, de var meget belejligt sat ned og det kan vi jo lide.

Jeg bestilte også en body til billen, jeg er vild med pasformen med at knapperne sidder lidt højere og at stykket der går ned om bleen ikke er så bredt.


De grønne bukser er her. Denim bukserne er her og bodyen her.

De sidder super godt på ham og han er vild med at have dem på. Kvaliteten er rigtig god, ikke mindst til prisen.  Så hvis i ikke kender mærket Halling-kids, så kan jeg altså kun anbefale jer at prøve noget derfra, jeg er ihvertfald positivt overrasket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar