lørdag den 1. marts 2014

Madplan uge 10

Så er madplanen for den kommende uge lavet. Så mangler jeg bare at lave indkøbs sedlen og så i morgen handler jeg til hele næste uge. Det er simpelthen så rart at jeg kun handler en gang om ugen, når først man er inde i rutinen med madplan osv. så er det bare så nemt.

Pasta med kødsauce og hvidløgsbrød.
Frikadeller med pastasalat.
Kyllingeoverlår i grøntsagsfad med ris.
Pitabrød med masser af grønt og oksekød.
Medister med ris og spinat.
Hamburgerryg med flødekartofler (nok til 2 dage)


3 kommentarer:

  1. Æh, jeg er nødt til at spørge: "medister med tis"...?!

    SvarSlet
  2. Hahahha det var en god tastefejl ellers :D Jeg tror lige jeg retter det, for det skal vi alligevel IKKE have :D

    SvarSlet
  3. Aha, så forstår jeg bedre! :-) Godt, at det blev rettet! Det var virkelig en af de bedre tastefejl, hihi ;-)

    SvarSlet