torsdag den 19. september 2013

Flødeboller fra Lagkagehuset..

Disse her kom lige med hjem fra et smut oppe i byen. Jeg er nu halvt igennem den med nødder, den er med flydende karamel indeni, den er lækker. Men jeg må sige den er voldsomt tung og meget stor, men ned det SKAL den :D men for dælen da det er en god flødebolle. Bunden kan på ingen måde måle sig med Summerbirds, chokoladen heller ikke, faktisk kan jeg ikke helt beslutte mig til hvilken der er bedst af de to.... De er meget forskellige. Lagkagehusets kunne sagtens gøre det ud for en flødeskumskage, hvorimod Summerbirds de små, gør sig rigtig godt som en petit four og de store kan gøre sig som desser.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg må indrømme er jeg syntes bedst om Summerbirds flødeboller. Flødebollerne fra Lagkagehuset er alt for tunge og skummet er for stift, men men flødeboller er nu en gudespise;-) God weekend.
    mvh matilde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er voldsomt tunge. Det var voldsomt svært at komme igennem en flødebolle.

      Tror også det giver point til Summerbird :)

      Slet