torsdag den 8. januar 2015

Frugtnet

Den lille, eller han er egentlig knap så lille, men den mindste i huset er han dog. Han er en selvstændig herre med temmelig meget temperament. Han udviste ret tidligt stor interesse for det vi andre spiste og har aldrig været begejstret for sutteflasken. Så jeg bestilte sådan et frugtnet på nettet og han elsker det. Jeg putter kernerne fra midten af en agurk, moden banan, æble, vindruer, kogt gulerod eller lign i. Det giver gerne lige et par minutter, så mor her også kan nå at spise lidt.


Han er endelig begyndt at sove en smule bedre, så jeg rent faktisk kan nå at skive lidt indlæg og evt. spise frokost. Det er vilde tider her. Men for søren hvor er det skønt lige at kunne trække vejret lidt. Hans humør bliver self. også meget bedre af at han er udhvilet, så nu tror jeg på at det går fremad. Typisk er det jo at ungen bliver nem og sød når mor skal til og tilbage på arbejde, så kan far få alt det sjove. ;em okay, det giver nok også mig lidt mere ro til at være væk fra ham, for shit han har været et stort arbejde. Men lækker det er han dælme.

Frugnettet er fra Nuby og er på ingen måde sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar