tirsdag den 6. maj 2014

Nem og lækker buffet

I påsken fyldte min kære svigermor 60 år. Jeg lovede at hjælpe med at lave lidt mad. Hun er tosset med tapas, så det lavede vi. Vi lavede "around the world tapas"




Der er lidt forskelligt lækkert og der er som regel noget alle kan lide. Udover der på billederne var der også ost og så tiramisu til dessert :)

Meget af det kan laves i god til. Så det er lige til at gå til og så er det jo hyggeligt med en masse små retter. Det er bestemt ikke sidste gang vi får sådan noget ;)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Hvad hedder navnet på de forskellige tapas?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah

      Jeg har ikke givet dem noget navn, det er bare nogen jeg har lavet.

      Men der bruschetta på et af billederne, resten er noget jeg selv har fundet på eller købt og anrettet, pølse, oliven osv.

      Men spørg endelig hvis der er noget specifikt du gerne vil vide mere om :)

      Slet