mandag den 15. juni 2015

Bloggen fremover..

Som i måske har læst før, så har jeg haft store problemer med at få bloggen til at fungere fra min mobil. Det er simpelthen Så irriterende og har gjort det umuligt for mig at få madplan ind de sidste uger.

Min stationære computer er stort set aldrig tændt, da ham den lille er ørebarn og derfor kræver ret meget opmærksomhed :p

Derfor vil madplanen fremover komme på min instagram og på min Facebook side, så ønsker du madplanen, så følg mig på et af de to medier. Dog vil jeg senere dele billedet her på bloggen. På instagram hedder jeg StrawberryOnion, ligesom på Facebook.

Her er et link til min Facebook side: https://www.facebook.com/pages/StrawberryOnion/562938160405401?ref=hl


Håber i stadig vil følge med.


Når ens kaffe viser kærlighed <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar